سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
۰ نفر

راوی داستان فسخ در مواجه با عشق و آدمهایی که در زندگی اش سیطره دارند بنا دارد از سه جهت خود را بنمایاند و خواننده را بر مسند قضاوت بنشاند. رمان فسخ توسط انتشارات صدای معاصر به بازار نشر عرضه شده است.

رمان

به گزارش همشهری آنلاین، در توضیح این رمان آمده است: ...در عین حال هر یک از ما سه نفریم. اینکه از درون به خود بنگریم و یا در آینه به تماشا بنشینیم و خود را تو خطاب کنیم و یا خداگونه بیرون از همه دنیا بایستیم به دیدن خود! چطور هر یک از این زاویه دیدها  نمودی از ما را به نمایش می‌گذارد و تا چه اندازه واقعیت ما را نمایان می سازد!؟ راوی داستان فسخ در مواجه با عشق و آدمهایی که در زندگی اش سیطره دارند بنا دارد از سه جهت خود را بنمایاند و خواننده را بر مسند قضاوت بنشاند شاید مخاطبش در پایان داستان بیشتر از آنچه که راوی می داند دریافت کند و آگاهتر از راوی ناآگاه داستان باشد! در فسخ عشق را به گونه ای دیگر تجربه خواهید کرد... 

انسیه ملکان، متولد سال ۱۳۵۵ در تهران است. او دانش‌آموخته سینما و روزنامه‌نگاری است. یادداشت‌ها، داستان‌ها و نقدهای او در روزنامه‌های جام‌جم، بانی‌فیلم، اعتماد، مجله سروش، اطلاعات هفتگی، فردوسی، و تجربه منتشر شده. فعالیت‌های دیگر او در حوزه‌ موسیقی، سینما و تلویزیون است که نویسندگی و گویندگی در رادیو و تلویزیون از موارد بارز آن است. ملکان از سال ۱۳۸۴ تاکنون در کارگاه نویسندگی جمال میرصادقی حضور و فعالیت چشمگیری دارد. او در سال ۱۳۹۱ نخستین مجموعه داستان خویش را با نام گفته بودی به‌هرحال منتشر کرد. انتشار این مجموعه داستان مورد توجه و استقبال علاقه مندان به کتاب قرار گرفت به طوری که یکی از داستان های این مجموعه منتخب جایزه «گلشیری» و داستانی دیگر از آن - که دستمایه ساخت فیلمی کوتاه شد - نیز منتخب جشنواره فیلم کوتاه هندوستان شد.

«کسی در میان شما» از دیگر رمان های پرمخاطب اوست.

کد خبر 647860

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha